Posviťte si s námi na elektronickou evidenci tržeb. Jsme na Vaší straně!

FAQ (Nejčastější otázky a odpovědi)

1) Jaká je cena dopravy?

Doprava je u nákupu nad 7000,- Kč zdarma. Zboží Vám doručí přepravní společnost (většinou PPL nebo Česká pošta - z kapacitních důvodů
i jiný přepravce).

Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje. Ceny dopravného při objednávce do 7000,- Kč je 195,- Kč.

2) Jak nakupovat?

Objednání zboží v internetovém obchodě eet1online.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme Vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit. Ten naleznete zde.

3) Doprava zdarma?

Dopravu zdarma poskytujeme při objednávce nad 7 000,- Kč, nebo si Vaši objednávku můžete zdarma vyzvednout na naší pobočce můjZisk.cz, Klatovská 18, Plzeň.

4) Kde si mohu zboží vyzvednout osobně?

Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout naší pobočce můjZisk.cz, Klatovská 18, Plzeň.

5) Máte otevřeno i o víkendu?

Naše pobočka můjZisk.cz, Klatovská 18, Plzeň má otevřeno od úterý do čtvrtka od 10:00 do 13:00 a od 14:00 do 17:00. Provoz e-shopu je
nepřetržitý.

6) Mohu u Vás platit kartou? 

Při osobním odběru je možné zboží platit kartou. Pokud si zboží necháte zaslat přepravní společností, není možné platit kartou. 

7) Kde si mohu nechat potvrdit záruční list?

Záruční list je možné nechat si potvrdit na naší pobočce. Pokud nemáte možnost navštívit prodejnu, bude nutné záruční list s kopií faktury zaslat doporučeně na níže uvedenou adresu, kde Vám záruční list potvrdíme a pošleme Vám ho zpět.

Adresa pro potvrzení záručního listu: můjZisk.cz, Klatovská 18, 301 00, Plzeň.

8) Jak postupovat v případě reklamace?

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na eet1online.cz. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době. Postup včetně reklamačního řádu naleznete zde.