Posviťte si s námi na elektronickou evidenci tržeb. Jsme na Vaší straně!

EET PROGRAM ANetCa

 
 

EET PROGRAM ANetCA

Běžná cena 2 199 Kč
Ušetříte 384 Kč (–17 %)
Cena 1 500 Kč bez DPH
1 815 Kč    
Značka ArrowSys
Kategorie E-SHOP
Záruka 1 rok
 

ANetCa je propracovaný program s Elektronickou evidencí tržeb (EET) pro tablety, notebooky a PC.

Podporované funkce EET softwaru

  • Univerzální EET pokladní software pro Windows PC, notebook a tablet,
  • EET registrační pokladna se snadným a intuitivním ovládáním,
  • Tvorba účtenky s daní (i bez DPH pro neplátce), přenesená DPH
  • Více prodejních, cenových hladin,
  • Logo účtenky
  • Evidence zboží dle kategorií
  • Evidence složenin
  • Neomezené množství rozpracovaných účtenek
  • Správa účtenek ke stolům, vlastní schéma provozovny
  • Export účtenek do nadřazených systémů
  • Vlastní kurzovní lístek, platby v cizí měně EUR, USD,.. ,
  • Síťové konfigurace (centrální SQL databáze),
  • Mobilní číšník,
  • Přehledy tržeb,
  • Pokladní přehledy,
  • Třídění a správa položek,
  • Správa účtenek (daňových dokladů),
  • Bitcoin platby s přímou konverzí do KČ, BIP44,
  • Možnost síťového propojení (server) a mobilních prodejců,
  • EET Program umožňuje spuštění vícekrát na jednom zařízení (například pro 2 různá IČ, vyžaduje dokoupení dodatečné, cenově zvýhodněné, licence),
  • Nahrání položek k prodeji z formátu XLS
  • Modul vyúčtování DE/PÚ
  • Tisk na všechny typy tiskáren včetně bezdrátové termotiskárny, podpora rozhraní Bluetooth
  • Komplexní sestavy tržeb
  • Umožňuje použití čárového kódu
  • Možnost platby bankovní kartou
  • Kurzovní lístky pro úhradu v EUR, USD a dalších měn
  • Nastavitelná oprávnění pro pokladní
  • Jazykové modifikace

ÚČTY

  • Účty pro správce a pokladní,
  • PIN mazání,
  • Nastavitelná práva pro pokladní,
  • Slevy a slevové karty
  • Grafická mapa stolů

OVLÁDÁNÍ

  • Rychlé přidávání položek podle PLU, čárového kódu nebo zadání částky na kalkulačce,
  • Elektronická pokladna umožňující rychlé pořízení účtenek,
  • Částečná úhrada položek účtenky,
  • Nastavení priority TOP prodejních položek,
  • Ovládání je uzpůsobené pro dotykové ovládání i pro ovládání myší a klávesnicí

VÝSTUPY, TISK A PERIFÉRIE

  • CSV výstup dat pro účetní a skladové systémy,
  • Hromadné načtení produktů z Excelu,
  • Přímé propojení s bankovním terminálem ČSOB a KB,
    • Není nutné přepisovat částku do terminálu (eliminuje chybu pokladních)
    • Tiskne se pouze jedna účtenka
  • Zálohování na vlastní médium
  • Lze libovolně rozšířit o periférie – váha, zákaznický displej, čtečku čárových kódů, zásuvku na hotovost
  • Rozhraní pro tisk na účtenkové tiskárny, A4 tiskárny, WiFi a termální, mobilní bluetooth tiskárny

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB (EET)

  • Účtenky v souladu s e-tržby a ČOI
  • Odesílání účtenek podle EET standardu
  • Online účtenky s FIK
  • Offline účtenky s PKP
  • Prodej v pověření (Komisní prodej), nastavení DIČ pověřujícího pro jednotlivé položky
  • Správa neodeslaných účtenek pořízených ve zjednodušeném režimu

Ovládání a funkcionality

Pokladní program ANetCa je určen pro zařízení s operačním systémem Windows. Program umožňuje jednoduché zadání  položek určených k prodeji zboží a služeb a zároveň disponuje univerzální položkou,  u níž je možno doplnit cenu a počet, což je vhodné zejména pro použití v oblasti služeb.

První část programu ANetCa umožňuje tvorbu účtenek dle zákonné normy, jejich pojmenování, tisk a odeslání do centra EET MF ČR, které bude dle předpokladů spuštěno na podzim roku 2016.

Druhou částí programu ANetCa je jednoduchá pokladna, která zahrnuje vydané účtenky  a dovoluje výdej a příjem z pokladny. Tato část programu ANetCa zaručuje dokonalý přehled o stavu hotovosti.

Třetí částí programu ANetCa je servisní modul, který umožňuje přehled tržeb, nastavení do požadovaného režimu (výběr účtujícího, definice propojení na EET, nastavení číselné řady účtenek, identifikace daňového subjektu, atd.)

EET Program ANetCa umožnuje prodej v pověření i komisní prodej. U každého takto prodávaného zboží lze následně nastavit pověřující DIČ.

Program pracuje se standardně připojenou tiskárnou, nebo tiskárnou připojenou přes bluetooth, na kterou je možno tisknout jednotlivé účtenky (i opakovaně), přehledy tržeb a pohybů pokladny se zůstatkem. Nejmenší šířka papírového kotouče je 58 mm.

Export účtenek a přehledu tržeb je prováděn ve tvaru .CSV za dané období a je možno jej odesílat internetem.

 

Záruka 12 měsíců.

Expedujeme v co nejkratším možném termínu.

Termín dodání: 3-5 dní