Posviťte si s námi na elektronickou evidenci tržeb. Jsme na Vaší straně!

EET PROGRAM MALOOBCHOD

 
Doprava zdarma
 

EET PROGRAM MALOOBCHOD

Cena 4 495,87 Kč bez DPH
5 440 Kč    
Značka ArrowSys
Kategorie Pokladny, software a další
Záruka 2 roky
 

Univerzální prodejní systém pro velké množství prodejních položek s přímou fakturací a elektronickou evidencí tržeb s následným automatickým zaúčtováním do centrálního systému.

  • EET Maloobchod je samostatný software určený pro prodejny, umožňuje snadné pořízení daňového dokladu z položek ceníku. Skladová část programu automaticky odepisuje prodané položky, karty účtů tak zobrazují reálný stav skladu. Software je upravený na EET legislativu, tiskne FIK, BKP a PKP kódy pro online i offline účtenky, spravuje neodeslané účtenky. Program hravě zvládne desetitisíce položek v ceníku.
  • Program EET maloobchod pracuje v lokálních i vzdálených sítích, je více střediskový. Na jednom PC může pracovat více firem. Program je uzpůsoben pro práci na 10″ tabletu s Windows 7 a výše a umožňuje on-line výdej přímo v prostorách, kde jsou uskladněny položky, nebo kde se provádějí služby. EET maloobchod, podporuje tisk na všechny typy tiskáren v OS Windows. V případě vzdálené aplikace jej není třeba instalovat na lokálním PC. Účtenky mohou obsahovat logo firmy a každá stanice (PC, tablet) může mít své logo.

    Skladové hospodářství programu EET maloobchod je možné přímo propojit s pokladním systémem ANetCa (Prodejní část v ANetCa s automatickými odpisy do zásob EET maloobchodu).

    Funkce

    • Prodejní systém se skladovým hospodářstvím
    • Skladové karty
    • Lze provozovat více středisek
    • Kurzovní lístek
    • Správa dodavatelů
    • Automatické odtěžování surovin podle prodejů
    • Příjemky/výdejky
    • Výpočet průměrné nákupní ceny
    • Dodací listy
    • Tisk – vyčerpávající reporty – inventura, obratovka, objednávky, výpis skladových karet, třístranný obchod, a mnoho dalších
    • Tisk – účtenka (prodejka za hotové), výdejky, příjemky, a mnoho dalších

 

Funkce

    • Možnost napojení modulu Fakturace
    • Možnost přímého propojení s účetnictvím
    • Možnost přímého propojení s bankovním terminálem ČSOB
      • Velmi komfortní řešení – eliminuje chyby zadávání částek a šetří papír
      • Není nutné přepisovat částku na bankovní terminál
      • Tiskne se pouze jedna účtenka. Údaje o platbě kreditní kartou a účtenka na jediném dokladu.
    • Možnost připojení periférií – čtečka čárových kódů, bezdrátová Bluetooth i USB



Expedujeme v co nejkratším možném termínu.

Termín dodání ve dnech